П`ятниця
17.05.2024
09:16
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 612
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"

                                                                                    Звіт директора  НВК «ВЕРБІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТ. - ДНЗ»   Мартинюк Мар’яни Михайлівни   

    про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю    за 2013/2014 н.р.

              Шановні присутні! Закінчився  ще один навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, 5 червня 2014 року,  щоб зробити певні підсумки роботи , оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013-2014 навчального року.

             Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року. 
              Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду  я керувалася  Статутом НВК «Вербівська ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ », Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи , законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу. 

     

    1. Загальні відомості про навчальний заклад.

     Навчально – виховний комплекс « Вербівська загальноосвітня школа І-ІІ ст. – дитячий навчальний заклад» Томашпільської районної ради Вінницької області знаходиться у комунальній власності Томашпільської районної ради, розташований за адресою с. Вербова, вул. Комсомольська,2.

         НВК є  колективною власністю Томашпільської районної ради Вінницької області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти  Томашпільської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівлі НВК  прийняті  в експлуатацію 1928 року, 1970 року, 1980 року,  земельна ділянка, яка належить НВК  має площу 2,1 га.

    З 01.09.2013 року заклад набув статусу навчально – виховного комплексу, працюють дошкільне та шкільне відділення, навчання та виховання дітей відбувається українською мовою.

    В 2013-2014 н.р. в закладі виховувалось 14 вихованців в одній групі дошкільного відділення та навчалось 28 учнів  шкільного відділення .

    Протягом навчального року відбувався рух учнів. Із закладу вибув 1 учень,  таким чином станом на 01.09.2013 в НВК  навчалось 28 учнів,  а  станом на 30.05.2014 в  НВК  навчається 27учнів та 15 вихованців.  Група   продовженого дня  в НВК не працювала.

    В 2013-2014 н.р. заклад працював в І зміну за п’ятиденним робочим тижнем.

     

    1. Матеріально – технічна база навчального закладу.

    Навчальні приміщення та територія НВК  укомплектовані обладнанням  відповідно до санітарно-гігієнічних вимог чинного законодавства України, що підтверджено  перевіркою Тульчинської СЕС; приміщення і обладнання є безпечними для використання у навчально – виховному процесі, про що свідчать акти готовності закладу та приміщень закладу до навчального року, акти перевірки органами енергонагляду та Держтехногенбезпеки України.

    В закладі працюють навчальні приміщення – кабінет укр. мови та літератури,історії , інформатики та математики, географії ,  початкових класів , ігрова для дошкільнят, спортивна кімната, кімната для навчання дошкільнят. Станом на 01.09.2013  року на балансі закладу знаходиться 6  комп’ютерів.

    З метою дотримання вимог чинного законодавства України щодо організації навчально – виховного процесу в осінньо-зимовий період і дотримання відповідного температурного режиму в закладі в 2013 році було  побудовано та введено в дію 2 міні-котельні.

    Протягом 2013-2014 н.р.   ремонтні роботи, придбання меблів та обладнання за рахунок бюджетних коштів не відбувалося.

    Так, протягом 2013-2014 н.р. до розвитку закладу залучено 1000 грн.  спонсорських коштів, які використані наступним чином:

    • Придбання новорічних подарунків для Діда Мороза –  300 грн
    • Вхідні двері в корпус № 3  -  500 грн.
    •  Ремонт водопровідної труби в їдальні  – 100 грн.
    •  Святкування Дня фізкультурника ( довіз дітей на свято в смт. Томашпіль)                                                        - 100 грн.

     

              На ремонтні роботи та обладнання дошкільного відділення  буде  залучено  3000     грн бюджетних коштів.

    Впродовж 2013-2014 навчального року були в ДНЗ  залучені бюджетні кошти  та придбані товари:  

    •  туалетний папір – 28 шт- 42.00
    • Рушнички – 5 уп – 37-50
    • Ст. порошок – 4пач.-48-00
    • Гала миюча – 4 бут- 32-00
    • Гала чистяща – 4 бут- 28-00
    • Мило господ – 5шт- 20-80
    • Туалетний  засіб- 4 шт – 62-00
    • Папір – 45-00
    • Папір – 31 -00
    • Салфетки для прибирання – 25-00

    Всього – 400 грн.

     

              На ремонтні роботи в класних кімнатах влітку 2014 року буде залучено  1140 грн позабюджетних коштів, а також     за підтримки сільського голови Чорного В.П. та керуючого підрозділком «Вербова »  СТОВ «КРЯЖ і К» Горупаю А.О. на ремонт приміщень планується залучити 5 000 грн. Напевно, не обійдеться без допомоги і працівників колективу . Адже в цьому році відділ освіти на ремонт коштів не виділяє, а потрібно під’єднати 2 класи до роботи в зимовий період.

    Слід зазначити, що всі роботи в закладі, в тому числі і ремонтні ведуться із дотриманням норм та правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.

     

    1. Кадрове забезпечення навчального закладу.

     

    В 2013-2014 навчальному році в НВК  за штатним розписом  - кількісний склад працівників складає 10,5  ставок, із них фактично зайняті   10,5 ставок .  ( 3 ставки – це сезонні кочегари ) . Цей навчальний рік показав, що бракує  0,5 ст. помічника вихователя та й 0.5 ставки кухаря для дитячого садка це занадто мало.

    У кількісному складі знаходяться  13 педпрацівників, (2 сумісники ) та    7 техпрацівників.  Загальна кількість співробітниківзакладу - 20 особи.

    В закладі працюють 13 педагогічних працівників, до складу яких входять :

    Учителів – 11

    Вихователі – 2

    Із загального складу педпрацівників кваліфікаційні категорії розподілено наступним чином:

    2- учителя мають вищу категорію.;

    6 – спеціаліст І категорії

    1  – спеціаліст ІІ категорії

    2 – спеціаліст

    1- молодший спеціаліст

    1 - неспеціаліст

    Із загальної кількості педпрацівників працюють  1 вихователь пенсійного віку, 2 – зі стажем педагогічної  роботи до 5 років.

    В 2013 – 2014 н.р. пройшли курсову перепідготовку   пройшов вчитель фізичної культури Юрій В.В.  та директор НВК  Мартинюк М.М.  Вчителі, які ведуть курси за вибором, гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку. Це вчителі першої та вищої категорії. Для здійснення навчального плану  НВК має необхідне кадрове, методичне та матеріально-технічне забезпечення. Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом закладу.

     

    Дошкільний підрозділ

    ·         Діяльність  ДНЗ направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

    ·         збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров я дітей;

    ·         формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;

    ·         забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

    ·         виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

    •  

    ·         Головною метою роботи дошкільного підрозділу є:

    ·         забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти;

    ·         задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей;

    ·         створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

    Охоплення дітей дошкільною освітою

    Табл..Кількість дітей дошкільного віку мікрорайону

    Всього дітей

    дошкільного віку, які проживають на території обслуговування (станом на 1 жовтня)

    всього

    здобувають дошкільну  освіту

    В ДНЗ

    вдома

    В групах

    при школі

    соц. пед. патронат

    інші форми

    від 0 до 1 року (01.10.2013р. по 01.10.2014р.)

    3

     

    3

     

     

     

    від 1 до 2 року (01.10.2012р. по 01.10.2013р.)

    4

     

    4

     

     

     

    від 2 до 3 років 01.10.2011р. по 01.10.2012 р.)

    2

     

    2

     

     

     

    від 3 до 4 років 01.10.2010р. по 01.10.2011 р.)

    5

     

    5

     

     

     

    від 4 до 5 років 01.10.2009р. по 01.10.2010 р.)

    6

    5

    1

     

     

     

    від 5 до 6 років 01.10.2008р. по 01.10.2009 р.)

    3

    3

     

     

     

     

    від 6 до 7 років 01.10.2007р. по 01.10.2008 р.)

    6

    6

     

     

     

     

    Всього:

     

    29

    14

    15

     

     

     

     

     

    В дошкільному підрозділі НВК працюють творчі перспективні педагогічні кадри. В педагогічній діяльності дотримуються таких моральних цінностей:                                        

    ·        Стався до вихованця так, як до власних дітей.

    ·        Люби дітей, захисти їх любов'ю й прав­дою.

    ·        Не зашкодь.

    ·        Шукай у характерах дітей позитивні риси.

    ·        Навчи дітей думати й любити.

    ·        Виховуй без примусу.

    ·        Жодного дня без новизни!

    ·        Вихователь, вчитель — друг і помічник дитини в його роз­витку й самовдосконаленні. Виховуй, спираючись на природу дитини.

    ·        Педагог — автор власної програми, системи, методів роботи.

    ·        Педагог учить інших до того часу, доки сам навчається.

     

    4. Організація навчально-виховного процесу

    Навчально-виховний процес у закладу здійснювався з дотриманням пріоритетних реформ: демократизації, гуманізації, гуманітаризації, диференціації, інтеграції навчання. Структура навчального року була відповідною до наказу МОН України. Закон України «Про мови» виконувався всіма учасниками навчально-виховного процесу. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалося згідно Загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН України №371 від 05.05.08 р. Адміністрація закладу здійснювала постійний контроль за їх дотриманням.

    Документація закладу ведеться згідно вимог нормативних документів.

    Навчально-виховний процес забезпечений програмами на 100%, періодичними педагогічними та методичними виданнями на 85% (у зв’язку із подорожчанням передплати фахових видань).

    Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм із предметів робочого навчального плану:

    у 1-4 класах-100 %,

    у 5-9 класах - 100%,

     

    Протягом року проводилося вивчення стану викладання історії , української мови  в початкових класах, музичного мистецтва, образотворчого м-ва 1-8 класах . Матеріали за результатами перевірки були узагальнені й обговорені на засіданнях шкільних предметних комісіях вчителів-предметників, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.

     

     

    5.Результативність навчально-виховного процесу

     

    З метою перевірки рівня підготовленості учнів, рівня знань із базових навчальних предметів у грудні  2013 року  та в кінці 2013/2014 навчального року були проведені контрольні зрізи досягнень учнів з основ наук.

     

    Порівняльний аналіз річного оцінювання та результатів ДПА у 4-х класах свідчить про  необ’єктивний підхід учителів Антонової В.І. до цього процесу:

    Математика

    Високий рівень

    Достатній рівень

    Середній рівень

    Розбіжність

    ДПА

    1

    3

    1

    1

    Річне оцінювання

    0

    4

    1

     

     

    Українська мова

    Високий рівень

    Достатній рівень

    Середній рівень

    Розбіжність

    ДПА

    1

    3

    1

     

    Річне оцінювання

    0

    4

    1

     

            Проводячи тематичні оцінювання з основ наук, учителям закладу варто  дотримуватися вимог програм та методичних рекомендацій МОН України щодо їх кількості, обсягу та складності.

    Необхідно звернути увагу на те, що результати успішності учнів 5-х класів в порівнянні її з рівнем навчальних досягнень у початковій школі певною мірою відрізняються, що свідчить про недостатню об’єктивність оцінювання вчителями.

     

    Предмети

    Показники 4 класу (класовод    Жданова А.В.)

    Показники 5 класу

    Висновки

    Загальний показник якісної успішності

    50 %

    4 учні з  1  –високий і 1- достатній рівні

     50%

     учнів з   -високий і 2 - достатній рівні

     

    Українська мова

    Високий рівень -  1 , достатній –  3  , середній -  0

    Високий рівень - 0 , достатній –  3 , середній  -1.

    Показники знизилися на    25  %

    Математика

    Високий рівень -  2   , достатній –    , середній -   2 

    Високий рівень -  2  , достатній –    , середній -   2   

     

     

    Успішність та якість знань учнів пов’язана з відвідуванням уроків. У закладі протягом декількох років діє єдина загальношкільна система обліку відвідування учнями занять. Усі класні керівники та класоводи організовують щоденні звіти про відсутність учнів із зазначенням прізвищ у спеціальному журналі. Вчитель початкових класів  Вихованець Л.В. відслідковує надання довідок із лікарні, пояснювальних записок від батьків та інших документів, що свідчать про причину відсутності. Завдяки роботі класних керівників та адміністрації закладу пропуски учнями занять без поважних причин зведені до мінімуму.

     

      6.Робота з педагогічними кадрами

             

    Протягом року вчителі НВК підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, районних і обласних семінарів, навчання на курсах післядипломної освіти, а також у рамках атестації.

    Адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради, наради при директорові, оперативні методичні зустрічі, співбесіди з окремими вчителями з питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів МОН України, що дало змогу оптимально організувати навчально-виховний процес.

     

     

    7.Упровадження інноваційних технологій учителями  НВК

     

            Оскільки на початку XXI століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, і в Україні упровадження інформаційних технологій набуває все більш масштабного і комплексного характеру, не стоїть осторонь цього процесу і наш заклад. Кожен учитель  НВК у більшій чи меншій мірі використовує у своїй практичній діяльності інформаційно-комунікаційні технології для формування знань, умінь та навичок учнів, для розвитку творчих здібностей та життєвих компетентностей.

     

    У закладі  постійно впроваджуються інформаційні ресурси навчання:

    а) бази даних і знань (на СD);

    б) комп’ютерні, у тому числі мультимедіа, навчальні та контролюючі системи;

    в) відео- й аудіозаписи;

    г) електронні бібліотеки разом із традиційними підручниками;

    д) методичні посібники, конспекти лекцій, підручники та інші методичні матеріали на оптичних і магнітних носіях, довідники.

    е) нормативні документи держави та організацій, визначальні структури організацій, що ведуть дистанційне навчання.

     Активно застосовуються інформаційні та телекомунікаційні технології, організована самостійна робота учнів (для самоосвіти) з пошуку необхідної інформації з різноманітних джерел знань Інтернет, а також спрямована самостійна робота. Для учнів та вчителів створені умови для доступу до світових культурно – історичних досягнень людства та реалізації права кожного учня на однакові можливості для здобуття освіти незалежно від місця проживання, стану здоров’я тощо.

    Ведеться робота зі створення банку інформаційних ресурсів: бази даних і знань, комп’ютерні, у тому числі мультимедіа, навчальні та контролюючі системи, електронні бібліотеки разом із традиційними підручниками та методичними посібниками. Створюється банк педагогічних програмних засобів для забезпечення освітніх потреб навчального закладу.

            Один із напрямків роботи закладу  - розвиток Web-сайту НВК, узагальнення та презентація на ньому матеріалів із досвіду роботи вчителів.

    Тематика матеріалів, вміщених на сайті,  відображає зміст навчально-виховного процесу відповідно до сучасних вимог, використання нових педагогічних технологій. Аналіз  матеріалів показав, що роботи різноманітні за тематикою, змістовні, характеризуються новизною і актуальністю.

    Педагогічний колектив  працює над упровадженням здоров'язберігаючих, здоров'яформуючих та здоров 'язміцнюючих технологій у навчально-виховному процесі. Учителі прагнуть створити кожному учню умови для одержання освіти на рівні своїх можливостей, навчити дітей піклуватися про себе та власне здоров'я.   Фізичне здоров'я в школі контролюється та формується через уроки фізичної культури, спортивні секції, проведення фізкультурних хвилинок під час уроків, уроків основ здоров’я та захисту Вітчизни,  заповнення та аналіз листів здоров'я тощо. Психічне ж здоров'я забезпечується щоденною працею класних керівників, а духовне – вихованням поваги до національної культури, мови, традицій та звичаїв українського народу.

     

    Районний клуб старшокласників «Лідер», що діє в Центрі дитячої та юнацької творчості Томашпільщини  проводив  практичне заняття в якому взяла участь Бряник Марина.

    У НВК створений «банк даних» про учнів, які потребують особливої педагогічної уваги, здійснюється поурочний контроль за відвідуванням цими учнями занять, проводиться індивідуальна виховна робота.  Сьогодні  потребують особливої уваги три учні, які перебувають на внутрішкільному обліку. Адміністрація закладу та класні керівники здійснюють рейди в  сім'ї, які потребують педагогічної допомоги.

    Протягом навчального року в НВК проведено 4 засідання батьківського комітету. На засіданнях батьківської громади вирішувалися питання організаційного, виховного, заохочувального характеру, пов’язані з реалізацією навчально-виховного завдання, відпочинку та дозвілля дітей, шефської допомоги НВК, атестації педагогічних працівників, залучення батьків до озеленення та благоустрою шкільної території, контролю за організацією гарячого харчування учнів, ремонту та підготовки навчального закладу до нового  навчального року.

     Пропаганда педагогічних знань серед батьків учнів мала в минулому році систематичний характер і здійснювалася також на батьківських зборах, психолого-педагогічних семінарах, а також у роботі центру педагогічної освіти та допомоги батькам. Усе це сприяло створенню атмосфери співпраці у навчально-виховному процесі.

                       У наступному навчальному році всю виховну роботу з учнями класні керівники  спрямовуватимуть на виконання завдань, визначених в «Основних орієнтирах виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», а також проявлятимуть високий рівень методичної культури: творчу самостійність, ініціативність, прагнення до пізнавальної діяльності, нестандартний підхід до справи, активно-пошукову діяльність, високий рівень самоорганізованості, наполегливості, працездатності, відповідальності.