П`ятниця
17.05.2024
05:08
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 612
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"

    Види насильства

    • побиття

    • знущання

    • приниження

    • присилування

    • примус

    • безпідставне покарання

    • ігнорування

    • економічний контроль

    • примус до шлюбу

    • сексуальні домагання

    • примус до проституції

    • державний тиск

    • фемінізація бідності

    • секс-продаж

    • зґвалтування

    • секс-насильство

    • брудні лайки, образи

    • маніпулювання

    • моральний та психологічний тиск

    • звинувачення, формування почуття провини

    • насильне обмеження, в тому числі й інформаційне

    • ізоляція (наприклад, заборона працювати)

    • насилля на національному ґрунті

    • насилля на релігійному ґрунті

    Що зробити, щоб припинити знущання? 

    Існує багато ефективних методів для учителів та батьків, які хочуть припинити знущання. Важлива відправна точка – усвідомлення, що багато знущань відбувається поза полем зору учителів та батьків, і що багато жертв знущань не хочуть повідомляти дорослих про свої проблеми. Причини різні: їм може бути соромно за те, що вони жертви, їм страшно від того, що дорослі не зможуть, або не захочуть допомогти вирішити проблему або звинуватять у тому, що трапилося.

     

    Дорослі для ефективного втручання повинні переглянути свої власні погляди на міжособистісну поведінку. Багато вчителів та батьків радять дітям не скаржитися й вирішувати свої проблеми самостійно. Проте, в ситуації знущань існує дисбаланс сили, за якого жертва завжди програє та зазнає найгіршого: приниження людської гідності, образ, фізичного болю, матеріального збитку тощо. І жертва, і ті, хто знущається, потребують допомоги та втручання для припинення цієї жахливої поведінки.

     

    Важливі методи припинення знущань:

    ·забезпечення гарного нагляду за дітьми;

    ·ефективні наслідки для тих, хто знущається;

    ·добрі канали спілкування між вчителями та батьками;

    ·надання дітям можливості розвивати хороші навики міжособистісного спілкування;

    ·створення такої соціальної атмосфери підтримки та позитивного ставлення до всіх, у якій агресивність та знущання неприйнятні для більшості.

    Необхідно змінити суспільну думку і привчати дітей до того, що не соромно розповісти дорослим про неподобства і знущання, захищаючи невинного, якщо вже немає інших способів. Це допомога, а не присоромлювання! У школах потрібно обговорювати цю тему, а не замовчувати її, адже душевно і фізично страждають діти! І навіть, якщо це одна дитина, закривати очі на її страждання – злочин. Агресію дуже важко зупинити без фахівців – психологів та соціальних педагогів, без суспільного обговорення причин, окремих випадків, без загального осуду, без впровадження у свідомість дітей і дорослих неприпустимості виявлення приниження особистості, заподіяння фізичного і морального (душевного) болю людині.

    Як зупинити насильство, що відбувається в школі (поза школою)

    1. Ігноруй, не відповідай емоційно, не «танцюй під дудку» ґвалтівника.

    2.Дай агресору можливість зупинитися (наприклад: «Якщо ти не зупинишся, я буду змушений все розповісти дорослим»).

    3.Залиш цю ситуацію, піди від неї в інше місце (наприклад, зміни свій маршрут). Це не ознака слабкості!

    4.Попроси допомоги. Це не ознака слабкості чи боягузтва! Ти захищаєш себе, своє здоров’я, своє життя!

    Якщо пункт 1 не спрацював, переходь до 2, якщо і він не спрацював, переходь до3, далі – сміливо до наступного.

    Зберігай рівновагу і спокій!!! Ти маєш право захищати себе!!!

    Наслідки знущань для жертви:

    • пропуски занять;

    • зниження успішності;

    • дратівливість;

    • поганий настрій;

    • слізливість;

    • зацькованість;

    • думки про перехід до іншої школи;

    • страх тощо.

    Особистісні наслідки для агресора

    Шкоду він завдає собі, коли не хоче відповідати за свої дії і спеціально заподіює шкоду іншим – він руйнує себе, своє здоров’я, адже лють, жорстокість, нелюдськість і злість руйнують його нервову систему, імунітет і хвороби неминучі.

     

     

     

     

     

    Рекомендації для агресора (кривдника)

    1.Якщо заподіюєш шкоду іншим, спробуй згадати (уявити), як ти почувався, коли (якби) з тобою чинили так само.

    2.Пам’ятай. Ти теж маєш право одержати допомогу і є люди, які тобі зможуть допомогти і зрозуміти, що саме змушує тебе заподіювати біль іншим.

    Ти теж маєш право почуватися захищеним!

     

     

    Кожна людина (дитина) має право на повагу, безпеку і допомогу у важку хвилину! 


    Кожна людина (дитина) має почуватися захищеною!


    Кожна дитина має право жити вільно, у безпеці, не відчуваючи страху!

    Телефонуй на Національну «Гарячу лінію» з питань протидії насильству та захисту прав дитини,
    щоб отримати допомогу – 386 (безкоштовно для абонентів МТС та Київстар)