П`ятниця
17.05.2024
09:25
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 612
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"

    Система запобігання відхиленням у поведінці учнів та їхнього перевиховання містить у собі 6 основних компонентів:

    1.     Виявлення учнів, які схильні до порушення дисципліни;

    2.     Визначення причин відхилень у поведінці й моральному розвитку;

    3.     Створення плану педагогічної корекції особистості й усунення причин її моральної деформації;

    4.     Зміна характеру особистих стосунків учнів з однолітками й дорослими;

    5.     Залучення важких учнів до різних видів пізнавальної діяльності й забезпечення досягнення успіху в ній;

    6.     Зміна мов сімейного виховання.

    АЛГОРИТМ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З УЧНЕМ НЕАДЕКВАТНОЇ ПОВЕДІНКИ

    Збирання інформації про учня:

    ü бесіди з вчителями, батьками, однолітками

    ü  вивчення соціально-побутових умов

    ü успішність

    ü участь у шкільних, класних заходах, гуртках

    ü особисті спостереження

                  діагностика :

    ü психологічна характеристика учня та батьків

    ü педагогічна характеристика

     

       коригувальна робота:

    ü наставник

    ü психолог

    ü педагог-організатор

    ü вчителі-предметники

    ü однолітки

    ü батьки

    ü заступник директора з навчально-виховної роботи

    аналіз результативності роботи :

    ü на підставі діагностичної карти . моніторингу розвитку дитини на початок та кінець семестру виявити зміни в поведінці учня для подальшого планування роботи.

     

    ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА

    ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОРИГУВАННЯ

    ІПППК складається  з урахуванням психолого-педагогічної характеристики учня, після типу «важковиховуваності», базуючись на «Орієнтовну програму». Затверджується ІПППК на шкільному педагогічному консиліумі.

    1.     Виховні завдання з коригування.

    2.     Коригування умов сімейного виховання.

    3.     Подолання педагогічних помилок у школі.

    4.     Організація контролю за діяльністю референтної групи.

    5.     Організація змістовного  проведення вільного часу .

    6.     Розвиток позитивних якостей особистості.

    Коригувальний захід

    Прогнозований результат

    Аналіз здобутого результату

    Здобутий результат

    Додаткові коригувальні заходи

    1

    Бесіда

    Прояснення проблеми

     

     

    2

    Тренінг спілкування

    Формування конструктивних навичок спілкування

     

     

    3

    Соціально-рольовий тренінг

    Формування вміння уявляти себе на місці іншого

     

     

    4

    Тренінг емпатій

    Формувати здатності співчувати іншому