ПЛАН ПІДГОТОВКИ ПЕДРАДИ
"ВРАХУВАННЯ СФЕРИ ТЕМПЕРАМЕНТУ ШКОЛЯРА
ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ”
1. Провести заняття психолого-педагогічного семінару "Врахування сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу в навчально-виховній роботі”.
(Заступник директора школи з навчальної роботи, 25.09.______ р.)
2. Провести діагностування учнів школи з метою вияснення типів темпераментів.
(практичний психолог, класні керівники, до 29.09.______ р.)
3. Провести засідання психолого-педагогічного семінару, на якому розглянути наслідки діагностування школярів та затвердити методичні рекомендації вчителям школи щодо врахування типів темпераментів учнів під час навчально-виховної роботи у конкретних класах. Доповнити психолого-педагогічну характеристику учнів класу результатами діагностування.
(Заступник директора школи з навчальної роботи, І пол.. жовтня ____ року)
4. Організувати навчально-виховну роботу з урахуванням затверджених методичних рекомендацій.
(вчителі, класні керівники, з ІІ полю жовтня _____ року)
5. Визначити склад робочої групи по підготовці питання на розгляд педагогічної ради та видати наказ по школі.
(директор школи, до 06.11.______ р.)
6. Розробити пам'ятку членам робочої групи щодо вивчення стану врахування вчителями сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу під час навчально-виховного процесу.
(керівник робочої групи, до 13.11.________.)
7. Вивчити стан врахування вчителями сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу під час навчально-виховного процесу.
(члени робочої групи, згідно розподілу обов'язків,
протягом листопада-грудня _____ р.)
8. Аналіз і узагальнення матеріалів перевірки.
(керівник робочої групи, до 20.12._______ р.)
9. Розгляд вивченого питання на засіданні педагогічної ради.
(директор школи, 21.12._____ р.)
|