Середа
02.07.2025
10:18
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 612
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"
    ПЛАН ПІДГОТОВКИ ПЕДРАДИ
    "ВРАХУВАННЯ СФЕРИ ТЕМПЕРАМЕНТУ ШКОЛЯРА
    ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
    В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ”

    1. Провести заняття психолого-педагогічного семінару "Врахування сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу в навчально-виховній роботі”.

    (Заступник директора школи з навчальної роботи, 25.09.______ р.)

    2. Провести діагностування учнів школи з метою вияснення типів темпераментів.

    (практичний психолог, класні керівники, до 29.09.______ р.)

    3. Провести засідання психолого-педагогічного семінару, на якому розглянути наслідки діагностування школярів та затвердити методичні рекомендації вчителям школи щодо врахування типів темпераментів учнів під час навчально-виховної роботи у конкретних класах. Доповнити психолого-педагогічну характеристику учнів класу результатами діагностування.

    (Заступник директора школи з навчальної роботи, І пол.. жовтня ____ року)

    4. Організувати навчально-виховну роботу з урахуванням затверджених методичних рекомендацій.

    (вчителі, класні керівники, з ІІ полю жовтня _____ року)

    5. Визначити склад робочої групи по підготовці питання на розгляд педагогічної ради та видати наказ по школі.

    (директор школи, до 06.11.______ р.)

    6. Розробити пам'ятку членам робочої групи щодо вивчення стану врахування вчителями сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу під час навчально-виховного процесу.

    (керівник робочої групи, до 13.11.________.)

    7. Вивчити стан врахування вчителями сфери темпераменту школяра при здійсненні індивідуального підходу під час навчально-виховного процесу.

    (члени робочої групи, згідно розподілу обов'язків, 

    протягом листопада-грудня _____ р.)

    8. Аналіз і узагальнення матеріалів перевірки.

    (керівник робочої групи, до 20.12._______ р.)

    9. Розгляд вивченого питання на засіданні педагогічної ради.

    (директор школи, 21.12._____ р.)