Приклад оформлення наказу про підсумки проведення декади антитютюнової, антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди «Здоровий спосіб життя. Все у твоїх руках!»
Про підсумки проведення декади антиалкогольної, антитютюнової та антинаркотичної пропаганди «Здоровий спосіб життя. Все у твоїх руках!»
Згідно з наказом управління освіти ________________ «Про проведення декади антиалкогольної, антитютюнової та антинаркотичної пропаганди» від _______ 20__ р. № __, наказу по школі _____ 20__ р. № __ та з метою профілактики шкідливих звичок серед неповнолітніх з «__» по «__» ______ 20__ р. у школі проходила декада антиалкогольної, антитютюнової, антинаркотичної пропаганди «Здоровий спосіб життя. Все у твоїх руках!» (далі — Декада).
Згідно з планом проведення Декади відбулися такі заходи:
— на нараді при директорові «__» ______ відбулося ознайомлення класних керівників з методичними рекомендаціями щодо організації медико-педагогічного навчання батьків з імунопрофілактики та збереження здоров’я дітей різних вікових груп;
— було оформлено інформаційний куточок щодо негативного впливу тютюну, алкоголю та наркотиків на здоров’я людини.
Протягом Декади проведено конкурс малюнків та фотографій «Молодь обирає здоров’я» серед учнів ___ класів. На районному конкурсі представлено роботи переможців: малюнки та плакати _______ (__ кл.), ______ (__ кл.) та ______ (___ кл.); фотороботи учнів ___ класу: ____________. Участь школи в районному конкурсі відзначено грамотою.
У межах Декади вчителі біології проводили Уроки здоров’я. Під час цих уроків була розглянута така тема: «Вплив паління, наркотичних речовин та алкоголю на роботу кровотворної системи». З учнями ___ класів обговорено питання впливу наркотиків та алкоголю на:
— утворення та дозрівання статевих клітин у людини;
— розвиток дитини;
— соціальний стан людини; створення сім’ї;
— інтелект людини;
— відтворення клітин.
Учнівською радою розроблено агітку «Зроби свій вибір».
На уроках основ здоров’я учні _____ класів переглянули відеолекцію ________ (наукове доведення згубності тютюнопаління та вживання алкоголю); учні ____ класів переглянули документальний фільм «Бережи себе» та соціальні реклами «Ні — тютюну» та «Ні — алкоголю»; учні ____ класів переглянули презентації та відео-кліпи «Скажи «ні» наркотикам», «Види небезпек», «Бережи себе», «Умій сказати «ні», «Алкоголь».
Протягом _______ чергові адміністратори, чергові вчителі, класні керівники, члени учнівської ради та працівники охорони проводили рейди у межах акцій «Дні без паління» та «Молодь за здоровий спосіб життя». Були виявлені учні, які систематично палять на території школи, зокрема: ___________ (__ клас); ____________(__ клас). Із цими учнями постійно проводиться індивідуальна робота. Відбулися бесіди з батьками таких учнів: ___________________.
Завдяки систематичній та послідовній роботі педагогічного колективу зменшилася чисельність учнів, які палять.
З метою виявлення учнів, які запізнюються на уроки, учнівська рада разом з черговими класами проводила рейди «Шкільна перерва». Як з’ясувалося, після дзвоника на урок у коридорі найчастіше продовжують перебувати _________ (__ клас), ________ (__ клас), ________ (__ клас).
До ______ бібліотекар ________ оновила тематичні виставки у шкільній бібліотеці.
Протягом ______ вчитель хімії та біології ______ організувала для учнів ____ класів захист портфоліо «Згубна дія спиртів на організм людини». Відзначено роботи _________________ (__ клас), ______ (__ клас). Учні ______ класів захищали реферати на тему «Ми — проти шкідливих звичок».
Класні керівники провели бесіди з учнями на теми: «Що робити, аби бути здоровим?» (1-5 класи), «Твій вільний час. Як ти його проводиш?» (6-8 клас), «Найбільша перемога — це перемога над собою» (1-10 класи), «Небезпечна пристрасть» (9-10 класи).
Класні керівники готують матеріали до батьківських зборів «Здоровий спосіб життя сім’ї як запорука успішного формування молодого покоління», які відбудуться у квітні. Заплановано розглянути такі теми: «Спосіб життя сім’ї та здоров’я підлітків» і «Батьки в боротьбі з наркоманією і токсикоманією, алкоголізмом і тютюнопалінням».
На жаль, не всі заплановані заходи були реалізовані. Зокрема, не вдалося організувати та провести спортивні змагання «Веселі старти» в початкових класах (учитель — __________).
Виходячи з наведеного вище
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з виховної роботи ________:
1.1. Встановити посилений контроль за здійсненням виховної роботи з учнями, які належать до «групи ризику».
1.2. Протягом _________ вжити додаткових заходів щодо виявлення учнів, схильних до вживання наркотиків, алкоголю і токсичних речовин. Про результати проведеної роботи та пропозиції щодо посилення педагогічного впливу на цих учнів доповісти на нараді при директорові ______.
1.3. Проаналізувати стан антинаркотичного виховання учнів у навчальному закладі на засіданні педраді ______ та на батьківських зборах у 10-11 класах у ______ місяці 20__ року..
1.4. Спрямовувати роботу учнівського самоврядування на запобігання негативним явищам в учнівському середовищі.
2. Класним керівникам ___________:
2.1. Застосовувати систему ранньої профілактики, психолого-педагогічне діагностування, індивідуальну виховну роботу з метою виявлення учнів, які належать до «групи ризику».
2.2. Проводити профілактичну роботу на класних годинах, під час виховних заходів та індивідуальної роботи з учнями та їхніми батьками щодо формування мотивації вести здоровий спосіб життя.
2.3. Виявляти сім’ї, в яких батьки зловживають спиртними напоями, вживають наркотики, ведуть аморальний спосіб життя, та ставити такі сім’ї на облік.
2.4. Про результати профілактичної діяльності доповісти на засіланні педагогічної ради у ________ місяці 20__ року.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з виховної роботи __________.
Директор ________
З наказом ознайомлена: __________
(дата ознайомлення)