Картка учня девіантної поведінки
1. Прізвище, ім'я, по батькові
_______________________________________________________
2. Дата народження_______________________________________
3. Клас_____________
4. Класний керівник, наставник______________________________
5. Домашня адреса________________________________________
6. Категорія пільговості.___________________________________
7. Відомості про батьків (опікунів)________________________________________
_____________________________________________________
Батько (прізвище, ім'я, по батькові), місце роботи________________________
__________________________________________________________________
Мати (прізвище, ім'я, по батькові), місце роботи________________________
______________________________________________________________
8.Мікроклімат у сім’ї______________________________________
______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
________________________________________________________________
9.Успішність
термін |
12-10 |
9-7 |
6-4 |
3-1 |
н/а |
І семестр |
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
|
Рік |
|
|
|
|
|
10.Пропуски занять без поважних причин
місяць |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
Рік |
К-сть |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.Форми роботи
№ |
дата |
Форми роботи |
Хто проводив |
Результативність |
|
|
|
|
|
Картка
особистого обліку учня з девіантною поведінкою,
який перебуває на внутрішньому обліку
1. Прізвище, ім’я та
по батькові ____
2. Клас ______
3. Число, місяць, рік
народження _____
4. Прізвище, ім’я та
по батькові батьків
Мати __________
Де працює_______
Батько________
Де працює
________
5. Характеристика
сім’ї _______
6. Причини
неблагополуччя _______
7. Коли поставлено на
облік______
8. За, що поставлено
на облік ______
9. До якого
правопорушення схильний _____
10. Наставник
_________
11. Ставлення до
навчання________
12. Поведінка
__________
13. Яка робота проводиться щодо профілактики правопорушень _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
КАРТКА
вивчення
сім’ї учня девіантної поведінки (неблагополучної
сім’ї)
1. Склад сім’ї:
повна/неповна:_____________________________________________________
мати __________________________________________________________________
батько
__________________________________________________________________
віковий склад
__________________________________________________________________
професії членів сім’ї __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
освітні, культурний рівень членів сім’ї
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
моральний клімат сім’ї
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2. Виховна діяльність сім’ї:
виховні позиції батьків __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
участь членів сім’ї у вихованні підлітків_______________________________
__________________________________________________________________
3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль
у сім’ї:
поведінка підлітка в сім’ї
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
поведінка поза сім’єю_______________________________________________
__________________________________________________________________
методи та прийоми регулювання поведінки підлітка і
сім’ї ________________
__________________________________________________________________
4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї:
житлові умови_____________________________________________________
__________________________________________________________________
ступінь зайнятості членів сім’ї
матеріально-побутовою діяльністю _________
__________________________________________________________________
задоволення матеріально-побутових потреб підлітка
____________________________________________ _____________________
__________________________________________________________________
5. Дозвілля сім’ї та підлітка:
дозвілля членів сім’ї
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
час, використаний на дозвілля членами
_______________________________
__________________________________________________________________
форми проведення
дозвілля__________________________________________
__________________________________________________________________
ставлення підлітка до спільного сімейного
дозвілля______________________
__________________________________________________________________
культурний рівень
батьків___________________________________________
_________________________________________________________________________________________
6. Стосунки у сім’ї:
стосунки між старшими членами
родини______________________________________________________
__________________________________________________________________
стосунки між батьками та дітьми______________________________________
стосунки між
дітьми_________________________________________________
__________________________________________________________________
причини конфліктів у
сім’ї__________________________________________
__________________________________________________________________
особливості протікання конфліктів, їх
періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________
вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку
дитини у школі, її успішність
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Взаємодія сім’ї та школи:
відвідування батьками батьківських зборів
_____________________________
__________________________________________________________________
через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі
школою_______________________
__________________________________________________________________
допомога батьків
школі______________________________________________
__________________________________________________________________
8. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого
підлітка в сім’ї______________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Голова батьківського комітету
класу_____________________________
Класний керівник_____________________________________________
Заступник директора з виховної роботи__________________________