Вивчення психологічної атмосфери та
умов , в яких проживає учень
2
Відвідування уроків
Протягом року
Спостереження за поведінкою учня
3
Діагностичне дослідження
10,05
Збір даних про динаміку розвитку
індивідуальних особливостей учня
4
Бесіда з вчителями –предметниками
09,02,04
Прояснення проблем , які виникають у
учня
5
Проведення бесід, занять
щомісячно
Формування соціально бажаних форм
поведінки
Анкета для батьків
Інформація про батьків П.І.Б Вік Освіта Місце роботи, телефон Суспільна робота Квартирні умови Загальний заробіток родини У яких заходах школи ви хотіли б брати участь II.
Інформація про дитину. Чим ваша дитина любить займатися у вільний час? Які ігри подобаються? Які види спортивних розваг більше любить? З ким частіше грає(з чи хлопчиками дівчатками)? Як поводиться в дитячому колективі? (активний, пасивний,
соромливий.) Які обов'язки має по дому? Які з вашого погляду, індивідуальні особливості дитини
варто врахувати. III.
Інформація про родину. Хто в родині безпосередньо займається вихованням дитини? Де найчастіше разом з дитиною проводиться дозвілля? Чи знаєте ви друзів своєї дитини і їхніх батьків? Чи приходять до вас у гості друзі дитини? Що вас затрудняє у
вихованні дитини?