Субота
09.11.2024
09:16
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили нашу школу?
Всього відповідей: 308
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"

    СТАТУТ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ НВК «ВЕРБІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТ. - ДНЗ»

    І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    1. Головною метою шкільної республіки є розвиток духовності,соціальної активності учнів виховання в них почуття власної гідності,надання їм можливості виявляти себе у громадській діяльності.

    2. Учнівське самоврядування регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту НВК.

    3. Учнівська незалежна республіка пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

    ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ УНР

    1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, НВК, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

    2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів НВК.

    3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

    4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

    5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

    6. Сприяти виробленню в учнів почуття господаря своєї школи.

    ІІІ. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ УЧНІВСЬКОЇ НЕЗАЛЕЖНОЇ РЕСПУБЛІКИ . ПРАВА і ОБОВ`ЯЗКИ

    1. Вищим органом учнівського самоврядування НВК є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.

    2. Керівні функції УНР виконує засідання учнівського парламенту, яке проводиться раз на місяць.

    3. Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом НВК.

    4. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

    5. Президентом учнівського колективу може бути учень 8 - 9 класу, який обирається таємним голосуванням більшістю голосів учнів НВК.

    6. Форми діяльності міністерств визначаються на засіданнях парламенту.

     

    1. Шкільний парламент: - бере участь у складанні річного плану роботи НВК;

    - координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

    - контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

    - приймає рішення з найважливіших питань життя НВК у межах своєї компетентності;

    - вносить пропозиції адміністрації НВК, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

    - бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

    - веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог В НВК;

    - проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

    - організовує роботу центрів, учнівських малих ініціативних груп, клубів тощо;

     

    Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування

    1. МІНІСТЕРСТВО «НАВЧАННЯ ТА ДИСЦИПЛІНИ»:

    - проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

    - організовує консультаційну допомогу з предметів;

    - бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

    - контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

    - веде боротьбу з пропусками уроків;

    - залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

    - надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

    - бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

    - збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

    - виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

    - проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників;

    - забезпечує захист прав та інтересів учнів;

    - організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

    - контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

    - організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

    - контролює та оцінює чергування по класах;

    - контролює дотримання учнями Статуту НВК (Правил внутрішкільного розпорядку учнів);

    - контролює відвідування учнями НВК;

    - надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

    - організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

    - розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

    - виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

    - організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

    2. МІНІСТЕРСТВО «КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЇ»:

    - залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

    - підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

    - організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

    - готує творчі виставки учнів; - встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

    - вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва; - в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

    - організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

    - оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів");

    - організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів;

    - забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування

    ; - інформує на щотижневій лінійці учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі ;

    - сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

    - забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

    - збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

    3. МІНІСТЕРСТВО «СПОРТУ ТА ТРУДОВИХ СПРАВ»:

    - пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

    - залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

    - організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

    - проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

    - організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

    - контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

    - приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;

    - проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори);

    - виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

    - створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

    - організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

    - проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

    - організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

    - веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

    - викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

    - проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

    - піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

    - організовує проведення трудових операцій, десантів.

     

    4. МІНІСТЕРСТВО «РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ»:

    - піклується про молодших школярів та вихованців ;

    - залучає дітей до господарсько-трудової діяльності та до участі у спортивних змаганнях;

    - готують творчі виставки учнів; - надають посильну допомогу класним керівникам;

    - організовує різних змагань для учнів початкових класів; - проведення уроків гарної поведінки;

    - організація операцій «Затишок», «Школа – наш дім».