Починайте аналіз із відповідей на наведені нижче п’ять запитань. Відповідайте чесно, не жалійте себе. Якщо є бажання й можливість, стисло запишіть свої відповіді, це може знадобитися під час підготовки до наступної наради.
Після того як дано відповіді, порівняйте їх із наведеними нижче типовими помилками під час проведення нарад.
Запитання для самоаналізу педради:
1. Чого ви досягли в обговоренні?
2. Чого не вдалося досягти?
3. У чому причина помилки?
4. Яку користь можна почерпнути з цього досвіду?
5. Хто з учасників був пасивним (активним, некоректним)? Чому?
Типові помилки у проведенні нарад:
1. Не було необхідності в проведенні педради, усі питання можна було вирішити в робочому порядку.
2. Учасників не було поінформовано про мету, тему, форму педради.
3. Не було заздалегідь повідомлено про порядок денний.
4. Деякі учасники не мали достатніх знань чи особистих думок і пропозицій з обговорюваних тем.
5. У постановці запитань не дотримано пріоритетів.
6. Важливі питання перемішалися з другорядними і зникли з поля зору учасників.
7. Не було досить часу на обговорення.
8. Вибрано невдалий момент для наради (учасники зайняті іншими справами, поспішають, втомилися тощо).
9. Невдало вибрано місце для педради (маленьке приміщення, погане освітлення тощо).