Понеділок
02.12.2024
22:54
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили нашу школу?
Всього відповідей: 308
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"
    ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У 2014-2015 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ Основною метою педагогічних працівників у вихованні учнів у 2014-2015 навчальному році буде формування громадянина, патріота, людини, якій небайдужа доля рідної країни, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ, знаходити своє місце у шкільному та позашкільному соціумі У роботі з учнями педагогічним працівникам необхідно керуватися Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року Лист Міністерства № 1/9-376 від 25.07.2014 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах 2014/2015 навчальному році» ціннісне ставлення до себе;вносить свої корективи у практику виховної роботи та захисту прав дітей шкільного віку. 2014-2015 н.р. припадає на період боротьби У країни з російською агресією, тимчасову окупацію Автономної Республіки Крим та міста Севастополя. Педагоги і психологи, можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до подій. Постійний контакт із вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. Діти, які перебували у населених пунктах, що були захоплені терористами, в зоні бойових дій потребують особливої уваги з боку педагогів та навіть психологічної допомоги. Задля консолідації суспільства необхідно, з одного боку, враховувати полі культурність українського суспільства, з іншого-посилити патріотични характер навчання та виховання. Зусилля педагогів мають бути спрямовані на виховання учнів у дусі патріотичного обов’язку , готовності до військової служби та захисту України, повазі до державних символів України, національного та міжнародного законодавства, засад демократичної, правової держави. Під час організації навчально-виховного процесу, необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України. МОН рекомендовано впроваджувати у навчальних закладах програми підготовки молоді до подружнього життя та формування відповідаль ног батьківства. Зокрема розроблено комплекс навчальних-програм сімейного виховання «Сімейні цінності для 8-9 класів, навчально-методичний посібник до навчальної програми «Сімейні цінності». Враховуючі рекомендації МОН виховна діяльність у О сипенківській школі здійснюватиметься відповідно до наступних ключових напрямків: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей; ціннісне ставлення до праці; ціннісне ставлення до себе; ціннісне ставлення до природи; ціннісне ставлення до культури і мистецтва Серед основних завдань — національне виховання на засадах громадянських цінностей загальнолюдських, полікультурних,забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей. Протягом 2014-2015 навчального року необхідно підвищити рівень превентивної роботи. Превентивне виховання забезпечується на законодавчому рівні Законом України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ "Про охорону дитинства"; Законом України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ "Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю"; постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 "Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки", постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2012 № 350 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року". Беручи до уваги наказ Міністерства від 03.08.2012 № 888«Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року», пріоритетними в роботі педагогічних працівників із означеної проблеми залишаються: упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь, проведення тижнів правових знань; використання інноваційних педагогічних технологій; впровадження шкільного самоврядування в начально-виховний процес; ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя; запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості; впровадження нових педагогічних комунікацій між усіма учасниками навчально-виховного процессу; перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату тощо. Інформація про форми роботи щодо дієвих способів встановлення безпечного, комфортного середовища у школі, вирішення учнівських конфліктів розміщена на офіційному сайті МОНмолодьспорту (www.mon.gov.ua, сторінка "Позашкільна освіта, виховна робота та захист прав дитини"). Педагогічним працівникам необхідно забезпечити неухильне виконання спільного наказу Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 16.01.2004 № 5/34/24/11 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення". Велику увагу необхідно приділяти учням, які виховуються у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, з метою попередження безпритульності й бездоглядності, насильства над неповнолітніми, підліткової злочинності та правопорушень, запобігання торгівлі дітьми. Педагогічним колективам необхідно здійснювати: внутрішній облік дітей, які потребують посиленої уваги з боку педагогічного працівника, соціального педагога; інформувати служби у справах дітей, здійснюватипсихолого-педагогічнийсупровід таких дітей; контролювати відвідування ними навчальних занятьта якість навчання; активно залучати до громадської та гурткової роботи тощо. З метою профілактики та усунення явищ дискримінації і насильства в учнівському середовищі, створення безпечного середовища в школі необхідно впроваджувати інноваційні форми роботи . Особливої ваги набуває питання патріотичного виховання учнів. Передбачено проведення заходів з патріотичного виховання учнів, виховання шанобливого ставлення до пам’яті про Перемогу і ветеранів Великої Вітчизняної війни, шанування учнями військової історії та підняття престижу Збройних сил і військової служби України. Важливим завданням є підготовка старшокласників до дорослого, сімейного життя. Відродити в народні звичаї, котрі становлять серцевину сімейно-побутової культури і мають потужний виховний потенціал, – одне з найважливіших і невідкладних завдань педагогів. Важливе значення матиме живе спілкування з батьками учнів, які бережуть сімейні традиції, шанують далеких предків, рід, сім’ю, історію українського народу, рідного краю. У зв’язку із сьогочасними драматичними подіями на сході України заплановано ряд заходів з метою виховання учня-патріота, надійого захисник Вітчизни У роботі з даного питання педагогам необхідно звертатися до проекту Концепції сімейного виховання дітей і молоді в системі освіти України "Щаслива родина", що містить основні положення, які стосуються підготовки молоді до щасливого подружнього життя та формування відповідального батьківства, та пройшов громадське обговорення. Концепція схвалена Вченою радою Інституту (протокол № 9 від 14 листопада 2012 року). Роботу з батьками необхідно будувати так, щоб батьки відчувалисвою визначальну роль у справах учнівського та педагогічного колективів.