Понеділок
02.12.2024
22:07
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 612
Міні-чат
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК "Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"

     

     

    Звіт директора  НВК «Вербівська ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»

     Томашпільської районної ради  Вінницької області

    за 2014/2015 н.р.

     

    04.06.2015

        Шановні присутні! Закінчився  ще один навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи , оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014-2015 навчального року.

             Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року. 


              Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду  я керувалася  Статутом НВК «Вербівська ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ », Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи , законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу. 

    Основна діяльність  НВК  спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти - ст.53 Конституції України, Законів України  «Про загальну середню освіту», закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу»,  постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний  заклад», «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державного стандарту базової і повної середньої освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний  заклад».

    Структура освіти на кожному рівні і навчальних планах побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності по предметах і самостійності учня у виборі в освітньому процесі.

    На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, а також дається теоретична і практична підготовка по дисциплінах навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.

    Успішність проходження кожного рівня і виконання його освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, ввідкритістю навчального процесу.

    Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі.

    Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, допрофільного навчання.

    Система освіти в  НВК складається з трьох освітніх рівнів : дитячий садок – 3 роки;  початкова школа - 4 роки; основна – 5 років.

    Педагоги  НВК безперервно підвищують свій професійний рівень за допомогою: педагогічних рад,засідань ШПК , районних  теоретичних і практичних семінарів,засідань районних МО.

    У школі (станом на 04.06.2015) переведено до наступного класу 24 учні, відкрито 2 класи.  Буде випушено 4 учні 9   класу .

    Кількість педагогічних працівників (за віком):

    • до 30 років –  2
    • 31-40 років – 4
    • 41-50 – 6
    • 51-55 – 2

    Кількість педагогічних працівників (за стажем):

    • До 3 років – 1
    • 3-10 років – 2
    • 10-20 років – 4
    • Більше 20 років – 7

    Кількість педагогічних працівників (за категоріями і педагогічними званнями):

    • Вища – 3
    • Перша – 5
    • Друга – 2
    • Спеціаліст – 1
    • Неспеціаліст – 2
    • Молодший спеціаліст – 1
    1. Матеріально – технічна база навчального закладу.

    Навчальні приміщення та територія НВК  укомплектовані обладнанням  відповідно до санітарно-гігієнічних вимог чинного законодавства України, що підтверджено  перевіркою Тульчинської СЕС; приміщення і обладнання є безпечними для використання у навчально – виховному процесі, про що свідчать акти готовності закладу та приміщень закладу до навчального року, акти перевірки органами енергонагляду та Держтехногенбезпеки України.

    В закладі працюють навчальні приміщення – кабінет укр. мови та літератури,історії , інформатики та математики, географії ,  початкових класів , ігрова для дошкільнят, спортивна кімната, кімната для навчання дошкільнят. Станом на 01.09.2015  року на балансі закладу знаходиться 6  комп’ютерів.

     

      На ремонтні роботи в класних кімнатах влітку     за підтримки сільського голови Чорного В.П. та керуючого підрозділком «Вербова »  СТОВ «КРЯЖ і К» Горупаю А.О. на ремонт приміщень планується залучити 5 000 грн.

    Слід зазначити, що всі роботи в закладі, в тому числі і ремонтні ведуться із дотриманням норм та правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.

     

    Аналіз роботи  НВК за 2014/2015 навчальний рік

     

    Збереження контингенту.

    На початок 2014/2015 року у  НВК  навчалось – 31 учень та 16 вихованців.

    Укомплектовано 3 класи , середня наповнюваність класів – 3 учні.

    Клас

    На 05.09.2014

    29.05.2015

    Різниця

    Прибуло

    Вибуло

    ЗНЗ району

    ЗНЗ інших районів

    Інші навч. заклади

    Виїхали за межі району

    Виїхали за межі країни

    1

    5

    5

    0

    0

    0

     

     

     

     

     

    2

    3

    3

     

    1

    1

       

     

    1

    1

    4

    2

    1

    -1

    0

    1

     

     

    1

     

     

    5

    5

    3

    -2

    0

    2

    1

     

     

    1

     

    6

    4

    4

    0

    0

    0

     

     

     

     

     

    7

    5

    5

    0

    0

    0

     

     

     

     

     

    8

    3

    3

    0

    0

    0

     

     

     

     

     

    9

    4

    4

    0

    0

    0

     

     

     

     

     

    Всього

    31

    28

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Основними заходами з збереженням контингенту учнів в 2014/2015 навчальному році були:

    • організація обліку дітей та підлітків у мікрорайоні;
    • спільна робота з ДНЗ ;
    • контроль відвідування учнями навчальних занять;
    • організація навчання за індивідуальною формою;
    • організація роботи «Школи майбутнього першокласника».

     

    Контроль  за відвідуванням учнями  НВК

     

    Відповідно до Закону України «Про освіту» та на виконання наказу МОН України від 04 вересня 2003 року № 595 «Про вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і виховання дітей» та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної освіти та вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням й вихованням дітей  шкільного віку, в школі здійснюється контроль за відвідуванням учнями  НВК.  В закладі  ведеться планомірна робота з контролю за відвідуванням учнями НВК, попередження прогулів, рівню навчальних досягнень.

    Робота класних керівників проводилась у наступних напрямах:

    1. Робота учителів - предметників, класних керівників з рапортами відвідувань, котрі здаються щодня.

    2. Робота по взаємодії класних керівників, адміністрації, учнівського самоврядування з метою контролю відвідувань учнями занять.

    З’ясовуються причини, через які були відсутні учні.

    Було встановлено наступне:

    - класні керівники у класних журналах заповнюють щодня сторінку обліку відвідування учнями  НВК;

    - у  НВК ведеться журнал контролю,  де фіксуються відсутні учні за кожний день;

    - у  НВК проводяться рейди у складі учнів та чергового вчителя по виявленню учнів, які систематично запізнюються на уроки або відсутні 1-2 уроки без поважних причин. Учні намагаються підтвердити пропуски документально.

    У порівнянні з минулим навчальним роком кількість пропусків без поважних причин учнями стало значно менше. Це можна пояснити контактом класних керівників з батьками учнів, а також кропіткою роботою з учнями всього педагогічного колективу  НВК.

                            Місяць/ клас

    1 клас

    2 клас

    4 клас

    5 клас

    6 клас

    7

    клас

    8  клас

    9 клас

    Всього

    Вересень (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    2

     

     

    2

    Жовтень (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    6

     

     

    6

    Листопад (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    13

     

     

    13

    Грудень (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    1

     

     

    1

    Січень        (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    0

     

     

    0

    Лютий        (к-сть пропущених днів )

    4

     

     

     

     

    3

     

     

    7

    Березень    (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    1

     

     

    1

    Квітень      (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    0

     

     

    0

    Травень     (к-сть пропущених днів )

     

     

     

     

     

    1

     

     

    1

    Всього

    4

     

     

     

     

    27

     

     

    31

    (мин. рік118)

     

    Директор  НВК  проводить особисті бесіди з важкими підлітками, їх батьками. Керівник ШПК класних керівників контролює своєчасність ведення обліку відвідування учнів в кожному класі.

     

    Проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку мікрорайону  НВК .

    На підставі отриманих списків була проведена перевірка дітей  шкільного віку, що зареєстровані у мікрорайоні  НВК .

    Перевіркою було встановлено наступне:

    ·                                                                                всього дітей шкільного віку у мікрорайоні –  62    ;

    ·                    всього навчається в навчальних закладах для здобуття повної загальної середньої освіти –  62 ;

    ·                    у загальноосвітніх закладах усіх ступенів – 49  , з них в НВК -31  , в школах свого району -18 ;

    ·                    навчається в професійно-технічних навчальних закладах -5;

    ·                    5-річок всього –     5 , з них відвідують ДНЗ - 5;

    ·                    дітей - інвалідів – 2.

    В  НВК  організований постійний  контроль за здобуттям мешканцями території обслуговування повної загальної середньої освіти та ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо обов’язковості здобуття дітьми і підлітками повної загальної середньої освіти.

    Дошкільний підрозділ

    ·         Головною метою роботи дошкільного підрозділу є:

    ·         забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти;

    ·         задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей;

    ·         створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

    Охоплення дітей дошкільною освітою

    В дошкільному підрозділі НВК працюють творчі перспективні педагогічні кадри. В педагогічній діяльності дотримуються таких моральних цінностей:                                        

    ·         Стався до вихованця так, як до власних дітей.

    ·         Люби дітей, захисти їх любов'ю й прав­дою.

    ·         Не зашкодь.

    ·         Шукай у характерах дітей позитивні риси.

    ·         Навчи дітей думати й любити.

    ·         Виховуй без примусу.

    ·         Жодного дня без новизни!

    ·         Вихователь — друг і помічник дитини в його роз­витку й самовдосконаленні. Виховуй, спираючись на природу дитини.

    ·         Педагог — автор власної програми, системи, методів роботи.

    ·         Педагог учить інших до того часу, доки сам навчається.

     

     

    Профорієнтаційна діяльність

    Згідно з річним планом   в НВК  була організована   профорієнтаційна робота.

    Протягом 2014/2015 навчального року постійно оновлювався куточок профорієнтації,  де кожен учень отримував інформацію щодо існуючих вищих закладах різних рівнів акредитації, їх розташуванням, спеціальностей та інше. У бібліотеці школи працювала постійна виставка спеціальної літератури «Ким бути?» та фотовиставка «Професії моїх батьків». Школа має ПАК Центру зайнятості «Мотиваційний тенрмінал розвитку зацікавленості до професійного самовизнання».

    На початку вересня під контролем  керівника ШПК Красноштан Л.І.  було зроблено аналіз працевлаштування випускників (2012/2013 навчального року, в 2013-2014 н.р. випускників не було).

    Протягом року учні 9-х класів зустрічалися з представниками ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, , в квітні  2015 року учні 9 класу  Комаргородський ліцей.

     

     

     

    Індивідуальна форма навчання

    В 2014/2015 навчальному році у навчальному закладі за індивідуальною формою навчалось 15 учнів.

    Велика увага приділялась якісному складу вчителів, що працюють з учнями .

    Індивідуальні навчальні плани учнів розроблялись згідно відповідних Програм . Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалось відповідно до діючих нормативних документів Міністерства освіти і науки України.

    Слід зазначити, що організація навчально-виховного процесу за індивідуальною формою повинна забезпечувати не тільки певний освітній рівень дитини, відповідно до її здібностей, можливостей, а й розвивати соціальну компетентність дитини, шляхом залучення до участі у виховних заходах.

     

    Система внутрішнього контролю

    В 2014/2015 навчальному році складовими системи внутришкільного контролю були:

    1. Контроль за рівнем засвоєння навчальних програм згідно графіку.

    2. Контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, виховання і розвитку здібностей учнів в процесі навчання.

    3. Контроль за веденням документації класних журналів, особових справ, щоденників учнів, календарно-тематичних і виховних планів.

    4. Контроль за відвідуванням учнями навчальних занять.

    Проводилось відстеження знань і умінь учнів  з математики, української мови,  біології, хімії, географії  на підставі контрольних робіт за текстами адміністрації  НВК . Результати знайшли відображення в наказах по  НВК.

    Контроль за якістю викладання предметів здійснювався декількома шляхами:

    1.Персональний контроль (бесіди, анкетування), відвідування уроків вчителів школи, згідно річного плану роботи  НВК. Адміністрацією вивчалася система роботи вчителя Сковородецької В.В., яка проходила атестацію в 2014/2015 н.р.

    2. Тематичний контроль. В ході перевірки вивчався рівень знань і умінь учнів на уроках з предметів: українська мова та  література, , біологія, художня  культура, , англійська мова в початкових класах, природознавство та Я і Україна в початкових класах.

    3. Класно-узагальнюючий контроль. З метою перевірки організації і підготовки учнів до засвоєння навчального матеріалу, виявлення потенційних можливостей колективу  вивчались колективи  всіх  класів. За результатами написано накази..

    В 2015/2016 н.р. адміністрації закладу необхідно здійснити персональний мова контроль роботи вчителів, які мають низький рівень навчальних досягнень учнів з предметів.