Підсумки ДПА
На кінець навчального року в НВК було 2 класи, в яких проводилась ДПА (4, 9).
Звільнених від ДПА не було.
Результати ДПА в 4 класі представлені в таблиці:
Кількість учнів |
Кількість учнів, які звільнені від проходження ДПА: |
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА |
Середній бал по предмету за результатами ДПА |
ПІБ вчителя |
Кваліфікаційна категорія вчителя |
||||
за станом здоров’я |
з інших поважних причин |
початковий |
середній |
достатній |
високий |
||||
Українська мова |
|||||||||
1 |
- |
- |
- |
5/ 100 |
- |
- |
5 |
Вихованець Л.В. |
Вища |
Математика |
|||||||||
1 |
- |
- |
- |
|
7/100 |
|
7 |
Вихованець Л. В. |
Вища |
Читання |
|||||||||
1 |
- |
- |
- |
- |
9/100 |
|
7 |
Вихованець Л. В. |
Вища |
ДПА в 9 класі ще відбувається.
Протягом навчального року адміністрацією НВК з метою впровадження допрофільного і профільного навчання, розподілу варіативної складової навчального плану на 2014/2015 навчальний рік було вивчено рівень навчальних досягнень з предметів, рівень підготовки учнів до ДПА, проведено анкетування учнів, батьків, обговорення питань профілізації на нарадах. Внаслідок проведеного аналізу слід зазначити, що учні класів мають інтерес до вивчення математики, інформатики, англійської мови, що було враховано при складанні навчального плану, розподілу годин варіативної складової, курсів за вибором, індивідуальних занять.
Підсумки успішності учнів 2014/2015 н.р.
Кількість учнів |
Рівні оцінювання |
Усп.
|
С.б.
|
|||||||||||||
Клас |
Початок року |
Кінець року |
вибуло |
прибуло |
Атест. |
Неатес. |
початков |
середній |
достатній |
високий |
||||||
кіль |
% |
кільк. |
% |
кільк. |
% |
кіль |
% |
|||||||||
1 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
3 |
|
|
|
|
|
2 |
100 |
1 |
100 |
|
|
4 |
2 |
1 |
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
100 |
|
|
|
|
|
|
всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
1 |
|
|
|
Підсумки успішності учнів
Станом на 29 травня 2015 р. в початковій школі навчалося 9 учнів ,
2-4 класів – 4 учні, всі атестовані.
На середній рівень навчальних досягнень закінчили 1 учень ( 25 % ) ,
достатній рівень – 2 учнів ( 50 % ),
високий рівень - 1 учень (25 % ).
Всі учні 2-4 класів переведені до наступного класу ( пр.№ 3 від 28.05.2015 р.)
Учениця 2 класу може бути нагороджена Похвальним листом, але її поведінка не дозволяє це зроботи.
Річне оцінювання в школі ІІ ступеня
Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав в цілому достатній рівень навчальних досягнень. Всі учні 5-8 класів переведені до наступного класу. Відсутні учні, які отримали завдання на літо для повторної атестації.
Учні школи ІІ ступеня закінчили навчальний рік таким чином:
Клас |
Всього учнів |
Кількість учнів, які н/а |
Рівень досягнень |
Якість знань |
|||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
2014 |
2015 |
Примітка |
|||
5 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
|
|
|
6 |
4 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
|
|
|
7 |
5 |
0 |
0 |
4 |
1 |
0 |
|
|
|
8 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
|
|
|
Всього |
15 |
0 |
0 |
11 |
4 |
0 |
66,7 |
78,3 |
|
Всі учні 5-8 класів переведені до наступного класу. Відсутні учні, які отримали завдання на літо для повторної атестації.
Результати навчальних досягнень учнів 5-9 класів за 2014/2015 н.р.
|
5 |
6 |
7 |
8 |
І семестр |
8,9 |
9,6 |
7,9 |
9 |
річна |
9 |
9,5 |
8 |
9 |
Аналіз методичної роботи
Відповідно до річного плану роботи в 2014/2015 н. р. НВК працював над реалізацією Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчально-виховний заклад, Національної доктрини розвитку освіти України, Статуту НВК , наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, інструктивно – методичних листів та інших нормативних документів з питань організації начально-виховного процесу, спрямованих на розвиток освітньої галузі.
В 2014/2015 навчальному році НВК «Впровадження інноваційних технологій в практику роботи школи» продовжує роботу над методичною темою «Підвищення якості освіти шляхом створення розвивального освітнього середовища в ЗНЗ»
Відповідно до наказу «Про організацію методичної роботи в НВК в 2014/2015 навчальному році» та річного плану на 2014/2015 навчальний рік, на основі аналізу результатів діагностування педагогів була затверджена мережа колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи в 2014/2015 навчальному році.
Колективні форми роботи
Для реалізації науково-методичної теми НВК і району вчителями НВК на високому професійному і організаційному рівні були проведені колективні форми роботи.
ШПК проводять велику роботу з зацікавлення учнів до вивчення предметів, з організації і проведення предметних тижнів. В 2014/2015 н. р. можна виділити проведення предметного тижня трудового навчання, української мови та літератури, початкових класів.
Разом з тим слід відзначити плідну роботу ШПК під час організації і проведенні шкільного та районного етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад.
Ми маємо і призове місце з фізики,
Результативність участі учнів в учнівських олімпіадах з базових дисциплін 2014/2015 н.р.
№ з/п |
Місце загальнокомандне |
Предмет |
ПІБ учителя |
1 |
20 |
Укр. мова |
Красноштан |
2 |
11 |
Математика |
Сковородецька |
3 |
9 |
Фізика |
Сковородецька |
4 |
17 |
біології |
Чорна |
5 |
19 |
Хімія |
Чорна |
6 |
13 |
Історія |
Сільніцька |
7 |
17 |
Географія |
Томко |
8 |
14 |
Англійська |
Піскунова |
|
22 |
|
|
Учні не приймали участь в конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Левеня», «Лелека», «Соняшник», «Геліантус» та інших , бо всі ці конкурси платні .
Атестація педпрацівників
Організована робота з атестації педагогічних працівників.
За результатами атестації 2014/2015 н.р.
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» -1
Використання ІКТ. Інформатизація.
Відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти», Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні, Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес ЗНЗ інформаційно-комунікаційних технологій „Сто відсотків” пріоритетними напрямками діяльності закладу освіти в 2014/2015 навчальному році щодо впровадження нових освітніх технологій були:
- впровадження інформаційних та комунікаційних мультимедійних технологій у навчально-виховний процес;
- формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;
- удосконалення інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- оптимізація освітнього менеджмента на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності;
- використання інформаційних технологій для розвитку дистанційного навчання.
Протягом 2014/2015 навчального року здійснено наступні заходи щодо інформатизації та використання мультимедійних технологій в закладі освіти:
- організовано та проведено практичні семінари для вчителів-предметників “Користувач ПК” щодо використання комп’ютера «Комп’ютерна грамотність педагога»
- проведено ряд заходів, спрямованих на реалізацію основних завдань Державної цільової програми «100%»:
- створено творчу групу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі»;
- використовувалися в навчально-виховному процесі програмно-педагогічні електронні засоби з історії, географії, математики, фізики, природознавства, хімії, біології.
- введено в практику роботи проведення відкритих уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій;
В 2014/2015 н.р. вчителі школи активно використовували на своїх уроках ІКТ, результативність цієї роботи наведена в таблиці:
Форма роботи |
Вчителі |
% |
Проведення уроків |
Жданова А.В., Вихованець Л.В., Красноштан Л.І., Мартинюк М.М., Антонова В.І., Варич М.В. |
43% |
Проведення виховних заходів |
Жданова А.В., Вихованець Л.В., Красноштан Л.І. |
22% |
Робота з сайтом |
Мартинюк М.М. |
7,15 % |